عاشق باران(خسته ام اما منتظر)







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





شيعه باشي ونخوني ضرركردي

خواب دیدم خواب اینکه مرده ام/خواب دیدم خسته وافسرده ام/روی من خروارها ازخاک بود/وای قبرمن چه وحشتناک بود/تامیان گوررفتم دل گرفت/قبرکن سنگ لحدراگل گرفت/بالشت زیرسرم ازسنگ بود/غرق وحشت سوت وکوروتنگ بود/ناله می کردم ولیکن بی جواب بود/تشنه بودم تشنه یک جرعه آب/خسته بودم هیچکس یارم نشد/زآن میان هیچیک خریدارم نشد/هرکه آمدپیش حرفی راندورفت/سورهحمدی خواندورفت/نه شفیقی به رفیقی نه کسی/ترس بودووحشت ودلواپسی/آمدن ازراه نزدم دوملک/تیره شددرچشمانم فلک/یک ملک گفت بگونام توچیست آن یکی فریادزدرب توکیست/ای گناهکارسیه دل بدصفت/نام اربابان خودیک یک ببر/درمیان عمرخودکن جستجو/کارهای نیک وزشتت رابگو/گفت بنده عمرخودکردی تباه/نامه اعمالتوگشته سیاه/ماکه مأموران حق داوریم/اینک توراسوی جهنم میبریم/دیگرآنجاعذرخواهی دیربود/دست وپایم بسته درزنجیربود/ناامیدوناامیدازهرکجادل فکارمیکشیدندبه خفت سوی نار/وناگهان الطاف حق آغازشد/ازجنان درهای رحمت بازشد/مردی آمد ازبهار/آسمان نورپیشانیش فوق کهکشان/چشمهایش زندگانی می سرود/درد را ازقلب آدم می زدود/صورتش خورشیدبودوغرق نور/جای چشمانش پرازشرب طهور/بین دستش کائنات وممکنات/لب که نه سرچشمه ی آب حیات/برسرش دستارسبزی بسته بود/بردلم مهرش عجب بنشسته بود/درقدوم آن نگارمه جبین/ازجلال حضرت عشق آفرین/دوملک سررابه زیرانداختندبال خودرافرش راهش ساختند/غرق حیرت داشتن این زمزمه آمده اینجا(حسین فاطمه)/صاحب روزقیامت آمده/گویی یابهرشفاعت آمده/سوی من آمدمراشرمنده کردمهربانانه به رویم خنده کرد/گفت:آزادش کنیداین بنده را/خانه آبادش کنیداین بنده را/این که اینچنین تنهاشده/کام اوباتربت من واشده/مادرش اورابه عشقم زاده است/گریه کرده بعدشیرش داده است/بارهابرمن محبت کرده است/سینه اش راوقف هیئت من کرده است/اینکه میبینیدرشوراست وشین/ذکرلالاییش بوده(یاحسین)/باادب درمجلس مامی نشست/سینه چاک آل زهرابوده است/چای ریزمجلس مابوده است/خویش رادرسوزعشقم آب کرد/عکس من رادرقلب خودقاب کرد/اسم من رازونیازش بوده است/خاک من مهرنمازش بوده است/پرچم من رابه دوشش می کشید/پابرهنه درعزایم می دوید/اقتدابرخواهرم زینب نمود/گاه می شدصورتش بهرم کبود/تاکه دنیابوده ازمن دم زده/اوغذای روضه ام هم زده/اوکه درپیش شماگردیده بد/ملائکه جسم وجانش بوی روضه میدهد/نذرعباسم به تن کرده کفن/روزتاسوعاشده سقای من/گریه کرده چون برای اکبرم باخوداورانزدزهرامی برم/هرچه باشداوبرایم بنده است/اوبسوزدصاحبش شرمنده اسپ/درمرامم نیست که اوتنهاشودباعث خوشحالی اعداشود/درقیامت عطروبویش می دهم/پیش مردم آبرویش می دهم/به روز سرنوشت می شودهمسایه ی من دربهشت/هرکه پابست من است نامه ی اعمال او دست من است

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط asheghe baran در 23:5 | |